środa, 18 stycznia 2017

Kartka - powiew wiosny

Zima trzyma się doskonale i nie zamierza odpuszczać. Ja wbrew aurze i najbardziej depresyjnym dniom w roku, zrobiłam kartkę w wiosennych kolorach.
Karteczka okolicznościowa - na urodziny, imieniny lub święto... 
Zrobiona z myślą o wyzwaniu zaproponowanym przez Hubkę

Hardcorowy zawrót głowy

Zadanie polega na wykonaniu 12 prac w 12 tygodni oraz odkładaniu pieniędzy na przesyłki do słoiczka.
Mój słoiczek prezentowałam w poprzednim poście. Dziękuję, wszystkim komentującym za ciepłe słowa na temat ubranka :-)


Oto moja pierwsza praca na zabawę.








Motywami, które miąły się znaleźć na kartce są "Pióra i Motyle". 

Wszystkie artykuły papiernicze, z których jest wykonana kartka pochodzą ze sklepu 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz