czwartek, 11 sierpnia 2016

Kartka Świąteczna z guzikiem

Guzik to jeden z moich ulubionych dodatków w tworzeniu. 
Dlatego wyzwanie na blogu Uli K. to idealny temat dla mnie. 
Guzik jest zawsze dobrym dodatkiem . Możliwości jego wykorzystania są nieograniczone. 

 Zrobiłam już kilka kartek i widzę, że mam tendencję do "przepychu". I tak jest tym razem. Miała być prosta kartka w trzech kolorach z wykorzystaniem wycinanki bombki. Lecz, nie udało mi się zrealizować tego zamiaru. W trakcie roboty dodawałam kolejne elementy, wypełniałam puste miejsca i powstała : 
Kartka z guzikiem , na bogato :-) 


Do jej wykonania użyłam: tektury falistej w kolorze złoto-perłowym, pianki, wykrojnika, tasiemek, aplikacji, perełek i oczywiście guzików.













Kartkę zgłaszam na comiesięczną zabawę Uli K.