środa, 20 lipca 2016

Wymianka zakładkowa

to dla mnie zupełna nowość. Przystąpiłam do zabawy po raz pierwszy na blogu
 http://misiowyzakatek.blogspot.com/

Zabawa jeszcze trwa a ja w zeszłym tygodniu otrzymałam przesyłkę od Małgosi 
z bloga "Papierowy jarmark". Bardzo, bardzo dziękuję za cudowne rzeczy. 
Zakładka od razu powędrowała do książki ;-)
Zakładka wykonana bardzo starannie, z wieloma dopracowanymi szczegółami Tło w lawendową łączkę. Dziewczynka ręcznie pokolorowana - nie bardzo się na tym znam , ale to chyba stempel . Drewniany motylek i sznureczek z koralikami.  Co tu dużo opisywać, miałam szczęście, że wylosowała mnie tak zdolna osoba. 

W tym miesiącu dodatkiem do zakładki miał być kubek. Ja dostałam cudowny, duży kubek. Ozdobiony w gałązki lawendy, zapakowany w lawendowy kartonik. Będzie idealny na jesienne ogrzewające herbaty. 




Zakładka skłoniła mnie do refleksji i zmusza do pracy nad sobą. Jeżeli chcę brać udział w blogowych zabawach i wymiankach, muszę się szkolić i doskonalić. Poziom wykonanych rzeczy jest bardzo wysoki 

7 komentarzy:

  1. Piękną zakładkę dostałaś od Małgosi :)
    Małgosia tworzy piękne rzeczy :) Wszystkie szkolimy się cały czas, ważne żeby to co robisz było wykonane z sercem wtedy z pewnością będzie piękne :)
    P.S> dostałaś maila, bo wysłałam przez formularz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie dostałam. Mój adres mafaldamade@gmail.com

      Usuń
  2. Piękny prezent!
    Z pewnością i Tobie uda się przygotować coś oryginalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, cieszę się, że zakładka i kubeczek Ci się podobają. Teraz mogę się przyznać, że trochę się obawiałam czy lubisz fioletowy kolor:)
    Wiesz, ja też cały czas się doszkalam. I często widząc prace innych koleżanek blogowych, myślę sobie, że moim jeszcze dużo brakuje. A prawda jest chyba bardzo prosta: wszystko, co robimy z sercem, jest piękne.
    Ściskam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałaś szczęście w losowaniu bo Małgosi zdolności i kreatywność nie brak . Piękny zestaw dostałaś. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie Cię Gosieńko obdarowała. Ale kochana i Twoja zakładka jest superancka. Możesz śmiało brać udział w różnych wymiankach. Ja się bardzo cieszę że skusiłaś się na moje wymianki :)

    OdpowiedzUsuń