środa, 14 września 2016

Matrioszka

Kolejna matrioszka - tym razem wesoła i kolorowa . Znacznie większych gabarytów niż poprzednie,
Wysokość to 25cm. Będzie ozdobą na półce, pomiędzy książkami. 
Jej zadanie : tylko wyglądać, żadnej pracy :-)

Kolorystyka zieleń limonkowa, szary, czarny, zółty, różowy, turkusowy, miętowy, pomarańczowy.

Fartuszek czarny z naszywanymi podwójnymi kwiatkami filcowymi i wyszywanymi ornamentami. Brzeg obszyty bawełniana koronką w kolorze miętowym. 
Chustkę ozdabia kotylion wykonany z rypsowych tasiemek w kropki , koronki bawełnianej i guzika.

Energetyczna..idealna na jesienną chandrę.








Matrioszkę zgłaszam na wyzwanie 

BINGO # 7 z matrioszką

na blogu


Bazą do wykonania matrioszki były dwa kawałki filcu, reszta ze ścinków - filc, tasiemki..

Moje bingo :  koronki - matrioszka ścinki - motywy roślinne


20 komentarzy:

  1. Śliczna matrioszka i całkiem spora. Będzie śliczną ozdobą, pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta babeczka, Toma szczęście. Może nic nie robić tylko ma wyglądać 😆 jak zona jakiegoś oligarchy😆 Ja mam drewnianą :) M. z wojaży mi kiedys przywiózł 😆
    Masz zdolne łapki kochana .

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przepiękna- kolory rewelacyjnie dobrane! Absolutnie mnie zaczarowała!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodka! Piękne kwiaty wydziergałaś :) Dziękuję za udział w scrap-ścinkowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu matrioszki, bo ona tylko siedzi i "wygląda" :-)

      Usuń
  6. Czyli ma na półce siedzieć i pachnieć :) Świetnie Ci wyszła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siedzieć tak a o pachnidle nie pomyślałam. Właśnie zainspirowałaś mnie, że mogłam do środka włożyć lawendę

      Usuń
  7. Madziu, powodzenia w wyzwaniu. Ta matrioszka (a w zasadzie matriocha - ze względu na rozmiar:) jest wspaniała i bardzo optymistyczna.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jak w każdym wyzwaniu jest wiele bardzo ciekawych prac, więc konkurencja duża. Nie o zwycięstwo chodzi lecz o zabawę a filcowe matrioszki to stała się moja pasja :-)

      Usuń
  8. Twoja matrioszka to po prostu cud, miód, malina!
    Ślicznotka!
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna jest i te wstążeczki. Kocham takie połączenie!

    Apropo wstążeczek to można wygrać je u mnie w konkursie. Zapraszam do mnie na blog, właśnie trwa KONKURS z okazji 5 urodzin bloga :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna! Urzekły mnie usteczka w kształcie serduszka i ten haftowany fartuszek :)

    OdpowiedzUsuń