poniedziałek, 1 stycznia 2018

Wymianki świąteczne podsumowane


W grudniu wzięłam udział w czterech wymiankach mikołajowo-świątecznych. Z radością przygotowałam prezenty i z zaciekawieniem oczekiwałam na niespodzianki, które przynosił listonosz.

Pierwsza wymiana na blogu scrapandskill

czekoladowniki

moją parą była inka-art
otrzymałam przepiękny mikołajowy czekoladownik z podwójną zawartością :) 
Dziękuję za miła niespodziankę



a ja przygotowałam:



Druga wymiana na blogu art-piaskownica

Dekoracja na choinkę

otrzymałam przepiękną gwiazdę - zawieszkę, zakładkę i coś słodkiego
od Marlena / stylowa88.
Dziękuje 


ja przygotowałam niespodziankę dla Iwona / AnnaMaria





Trzecia wymiana na blogu Towarzystwa Dobrej Zabawy

Tagi

otrzymałam wspaniała przesyłkę od Made by Aluu
Dziękuję za piękny tag i przydasie, które w świątecznych karteczkach zdążyłam wykorzystać


Ja przygotowałam



Czwarta wymiana na blogu Święta na okrągło

Torebka prezentowa

Otrzymałam wspaniałą torebkę, czekoladownik i wspaniałe przydasie
Moją parą była Barbetka


Ja przygotowałam 



Dziękuję wszystkim za cudowne rękodzieło, przydasie i słodkości. 
Mam nadzieję, że moje niespodzianki sprawiły Wam radość







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz