wtorek, 5 lipca 2016

Pierniki z grynszpanem - kartka świąteczna



Dzisiaj mój absolutny debiut ! Pierwszy raz zrobiłam własnoręcznie kartkę świąteczną. Pierwszy raz pomyślałam o świętach Bożego Narodzenia w lecie. Pierwszy raz przystępuję do zabawy karteczkowej.
Przeglądając blogi trafiłam na całoroczną zabawę w tworzenie kartek świątecznych. Do tej pory nie miałam pojęcia, że coś takiego istnieje. Obejrzałam karteczki z poprzednich miesięcy i ..." otworzyły mi się oczy" , jakie cuda można zrobić na kartce. 
Zadanie stało się dla mnie wyzwaniem. Temat na czerwiec - metalowy element. Zaczęłam poszukiwania co umieścić na karteczce. Popołudnie spędziłam na wyklejaniu . 
Zabawa odbywa się u Inki
 http://swietanaokraglo.blogspot.com 



A oto moja kartka ;-)
Kolorystyka nie była wcześniej przemyślana. Nie zajmuje się wycinankami, użyłam co było w domowych zapasach. Wyszło piernikowo - grynszpanowo - biało

Użyte materiały : kolorowe papiery i bibułki. Papier milimetrowy :-) Z filcu uszyłam "półchoinkę" ozdobiłam ją metalowymi elementami w kolorze złotym. Drewniany jelonek szuka prezentów pod świątecznym drzewkiem. Do wykonania rozetki użyłam bawełnianą koronkę, wstążeczki rypsowe w kropki oraz brązowy guzik z metalowym złotym zdobieniem. 

Tak prezentuje się kartka: 
















Jestem zadowolona z efektu ! Zrozumiałam dlaczego zabaw w tworzenie kartek jest tak dużo.  Bardzo wciągające zajęcie, Mam już pomysł na realizację do kolejnego wyzwania:-)