środa, 20 lipca 2016

Wymianka zakładkowa

to dla mnie zupełna nowość. Przystąpiłam do zabawy po raz pierwszy na blogu
 http://misiowyzakatek.blogspot.com/

Zabawa jeszcze trwa a ja w zeszłym tygodniu otrzymałam przesyłkę od Małgosi 
z bloga "Papierowy jarmark". Bardzo, bardzo dziękuję za cudowne rzeczy. 
Zakładka od razu powędrowała do książki ;-)
Zakładka wykonana bardzo starannie, z wieloma dopracowanymi szczegółami Tło w lawendową łączkę. Dziewczynka ręcznie pokolorowana - nie bardzo się na tym znam , ale to chyba stempel . Drewniany motylek i sznureczek z koralikami.  Co tu dużo opisywać, miałam szczęście, że wylosowała mnie tak zdolna osoba. 

W tym miesiącu dodatkiem do zakładki miał być kubek. Ja dostałam cudowny, duży kubek. Ozdobiony w gałązki lawendy, zapakowany w lawendowy kartonik. Będzie idealny na jesienne ogrzewające herbaty. 




Zakładka skłoniła mnie do refleksji i zmusza do pracy nad sobą. Jeżeli chcę brać udział w blogowych zabawach i wymiankach, muszę się szkolić i doskonalić. Poziom wykonanych rzeczy jest bardzo wysoki