środa, 27 lipca 2016

Wymiana karteczkowa w Misiowym Zakątku

zorganizowana przez Lidię z bloga Misiowy Zakątek
http://misiowyzakatek.blogspot.com/. 
Całoroczna wymiana kartkowa. Kartki tematyczne, wykonywane na "Nietypowe Święta"



 W lipcu celebrujemy Europejski Dzień Ptaków a dodatkowym elementem na kartce miała być nutka.



Dołączyłam do zabawy w tym miesiącu. Żałuję, że nie miałam możliwości wykonywania karteczki na poprzednie tematy. Ale mam też szczęście, że jeszcze kilka wyzwań mam przed sobą :-)

Temat potraktowałam dosłownie. Na kartce znalazł się ptaszek i nutka. 
Kolorystyka letnia - błękitno- zielona
Do zrobienia kartki wykorzystałam (oprócz papierów) piankę, serwetkę i filc. Ptaszek to aplikacja filcowa, ręcznie uszyta ozdobiona "ruchomym okiem". Pod oknem zakwitły białe filcowe kwiatki, których środki to koraliki. 
Taka oto karteczka, powędrowała w świat :



4 komentarze:

  1. Śliczna ptaszyna zagościła na Twojej karteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te Twoje filcowe aplikacje na karteczkach :) Kartki nabierają trójwymiarowości... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna jest Twoja karteczka. Od razu wpadła mi w oko wśród innych ptasich kartek,
    Całuski:)

    OdpowiedzUsuń